شناسهٔ خبر: 166681 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی روشنایی تقاطع کنارگذر شهرستان آران وبیدگل با محور ابوزیدآباد

عملیات اجرایی روشنایی تقاطع کنارگذر شهرستان آران وبیدگل با محور ابوزیدآباد رئیس اداره راهداری و حمل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل از آغاز عملیات اجرایی روشنایی تقاطع کنارگذر شهرستان آران و بیدگل با محور ابوزیدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، حسین عبداله زاده رئیس اداره راهداری و حمل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل گفت: عملیات اجرایی روشنایی تقاطع کنارگذر شهرستان آران و بیدگل با محور ابوزیدآباد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تقاطع مورد نظر جزو نقاط حادثه‌خیز شهرستان است و اجرای روشنایی تاثیر بسزایی در کاهش مخاطرات و تصادفات جاده‌ای ایفا خواهد نمود اضافه کرد پروژه فوق با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال در حال انجام است.

عبداله زاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آران وبیدگل در ادامه افزود: این پروژه با نصب ۳۲ پایه در میدان و جزیره‌های اتصال سه باند توسط اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در حال اجرا است.

در پایان رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آران و بیدگل افزود: این شهرستان یکی از شهرستان‌های شمالی استان اصفهان است که با جاذبه‌های دیدنی، کویرهای وسیع با شب‌های پر از ستاره، اماکن تاریخی و دریاچه تماماً سفید نمک شهرستان را به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل کرده است.