شناسهٔ خبر: 166690 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز روابط عمومی؛

آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی درخوزستان برگزار شد

تجلیل از روابط خوزستان آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی درخوزستان با حضور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان و مشاور ویژه مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در خوزستان با حضور امیر طرفیانی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان، حسین پنبه دانه پور، مشاور ویژه مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، امید زمانی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و کلیه اعضا در سالن جلسات ساختمان شماره یک این اداره کل برگزار شد.

در این نشست که به مناسب روز روابط عمومی برگزار شد از روابط عمومی های برتر ادارات کل زیرمجوعه وزارت راه و شهرسازی در استان با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل شد.

در این جلسه هر یک از روسای روابط عمومی های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل و مشکلات روابط عمومی بیان کردند.

در پایان مراسم به مناسبت روز روابط عمومی از مسئولین روابط عمومی های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در خوزستان لوح تقدیری به امضا مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، توسط مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان اهدا شد.