شناسهٔ خبر: 166708 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تأمین مسکن کارکنان فراجا در شهر جدید سهند بررسی شد

1 طی جلسه ای با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، هماهنگی‌های لازم در خصوص تأمین مسکن کارکنان فراجای استان آذربایجان شرقی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، طی جلسه‌ای با حضور فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، هماهنگی‌های لازم در خصوص تأمین مسکن پرسنل فراجای استان به عمل آمد.

در این دیدار محمدی، فرمانده فراجای استان با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا، بر ضرورت تأمین مسکن مناسب برای نیروهای مسلح بخصوص پرسنل فراجا تاکید کرد و از شرکت عمران شهر جدید خواست با توجه به پتانسیل هایی که در شهر جدید سهند وجود دارد، مساعدت های لازم را برای تأمین مسکن مناسب کارکنان فراجا انجام دهد.

فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این جلسه با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص تأمین اراضی و واحدهای مسکونی آپارتمانی برای نیروهای مسلح، با اشاره به نقش پرسنل عزیز فراجا در تامین امنیت به عنوان یکی از دو نعمت ارزشمند ناشناخته برای مردم، مساعدت در تأمین مسکن پرسنل فراجا را وظیفه عنوان کرد و از تخصیص واحد به تعداد قابل توجهی از پرسنل فراجا طی سال‌های گذشته در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

وی در ادامه راهکارهای لازم در راستای تأمین زمین و واحد آپارتمانی در چارچوب نهضت ملی مسکن برای پرسنل جدید و فاقد مسکن فراجای استان را تشریح کرد.

در این جلسه مقرر شد هماهنگی‌های لازم در راستای بازدید از اراضی درنظر گرفته شده برای تأمین مسکن در چارچوب نهضت ملی مسکن و قانون جهش تولید مسکن و همچنین واگذاری به شرط احداث برای پرسنل فاقد مسکن فراجای استان، انجام شود.