شناسهٔ خبر: 166753 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان:

روابط عمومی‌ها پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند

ببینید| برگزاری آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی درخوزستان رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان اظهار کرد: روابط عمومی ها حلقه واسط و پل ارتباطی میان مردم و مدیران و تصمیم گیران هستند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، امید زمانی، در آیین تجلیل از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار کرد: در استان خوزستان ۱۷ اداره روابط عمومی با بیش از ۵۲ کارشناس در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی مشغول به خدمت و اطلاع رسانی هستند.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در استان خدمات متنوع و گوناگونی را به مردم ارائه می‌دهد که نیاز است این خدمات به‌شکل شایسته و شفاف به مردم اطلاع رسانی شود.

زمانی ادامه‌داد: برای اطلاع رسانی به‌موقع، سریع، صریح و شفاف نیازمند بهره‌گیری از وسایل ارتباطی مدرن و فراگیری تکنولوژی‌های نوین و راه‌های ارتباطی جدید هستیم.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اهمیت ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها به مردم گفت: موظفیم ارتباط تنگاتنگ و مستمری را با مردم برقرار کنیم تا مطالبات و خواسته‌های مردم را به‌خوبی درک کرده و آنها را برای تصمیم گیری در اختیار مدیران و تصمیم گیران قرار دهیم.

وی افزود: با توجه به مشغله کاری فراوان تصمیم گیرندگان و برنامه‌ریزان، فعالان عرصه روابط عمومی موظف هستند تا خواسته‌ها و مطالبات مردمی را دسته‌بندی کرده و در اختیار تصمیم گیران و برنامه‌ریزان قرار دهند تا در تدوین برنامه‌ها نظرات مردم به‌درستی اعمال شود.

زمانی اظهار امیدواری کرد: با تعامل همراهی و هم‌فکری اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان ارتباط میان مردم و مسئولان را به‌خوبی برقرار کرده و عملکرد دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی را به مردم گزارش دهیم.

همچنین در ادامه امیر طرفیانی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان نیز ضمن تبریک هفته روابط اظهار کرد: روابط عمومی یکی از پر استرس‌ترین و سخت‌ترین مشاغل دنیا است که وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها به مردم را بر عهده دارند.

وی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان را مطلوب توصیف کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان به‌صورت یکپارچه، هماهنگ و همراه در کنار یکدیگر به‌صورت متحد کار می‌کنند که این همراهی و همدلی می‌تواند الگویی برای دیگر دستگاه‌ها باشد. طرفیانی به سفرهای نوروزی و ایام اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه دهه فجر، سفرهای نوروزی و در زمان تردد زوار اربعین حسینی (ع) در استان این همراهی و همدلی را به وضوح مشاهده کردیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت کار ویژه‌های وزارت راه و شهرسازی در استان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌دهد و طرح نهضت ملی مسکن که مهم‌ترین برنامه دولت به‌شمار می‌رود را در استان اجرایی کرده است.

طرفیانی تصریح‌کرد: وظیفه داریم عملکرد دولت در استان را به‌صورت شفاف و صریح به مردم اطلاع رسانی کنیم و در این راه از تمام ظرفیت‌ها و تمام توان خود باید بهره بگیریم.

در ادامه حسین پنبه دانه پور، مشاور ویژه مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان نیز گفت: روابط عمومی‌ها هم ساختار درون سازمانی و هم وظایف برون سازمانی دارند، از این رو روابط عمومی‌ها وظایف گسترده‌ای را به عهده دارند که انجام آنها به اعمال مدیریت شایسته‌ی یک سازمان یا نهاد کمک خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به هفته روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی‌ها درک خوبی از مشکلات درون سازمان‌ها دارند که می‌توان تحقق ارتباط بین مردم و سازمان‌ها باشد.

گفتنی است در این جلسه هر یک از حاضرین روابط عمومی‌ها زیرمجموعه راه و شهرسازی ایراد سخن کردند.

در پایان مراسم به مناسبت روز روابط عمومی از رؤسای روابط عمومی‌های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان توسط مشاور ارشد و دستیار ویژه و مدیر کل راه و شهرسازی و مدیرکل روابط عمومی امور بین‌الملل استانداری با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل تجلیل به عمل آمد.