شناسهٔ خبر: 166813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون:

بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون حائز شرایط فعال هستند

سعید کاشفی / اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان حائز شرایط فعال هستند و تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ نفر تأیید نهایی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ سعید کاشفی رئیس راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: برای بهره‌مندی از طرح نهضت ملی مسکن، در مجموع بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر در ۳ شهر این شهرستان (تیران، رضوانشهر و عسگران) اقدام به ثبت نام کردند.
 
 وی افزود: پس از بررسی و پالایش‌های لازم از این تعداد متقاضی ثبت‌نامی، افزون بر ۳ هزار و ۱۰۰ متقاضی حائز شرایط فعال شناخته شدند.
 
 رئیس راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه تا کنون بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ متقاضی تأیید نهایی شده‌اند، گفت: از این تعداد در حال حاضر بیش از ۲ هزار نفر مربوط به شهر تیران، افزون بر ۱۶۰ نفر رضوانشهر و بالغ بر ۳۰ نفر شهر عسگران است.
 وی ادامه داد: تا کنون تخصیص پروژه برای بیش از ۵۳۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان تیران و کرون انجام شده و در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۸۰ واحد مسکونی پروانه ساختمانی اخذ شده است.
 
 کاشفی در ادامه بیان کرد: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۳۲۸ خانواده که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و ۶۵ خانوار دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال در شهرستان تیران و کرون در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن اقدام به ثبت نام کرده اند.
 وی گفت: در حال حاضر از این متقاضیان، در مجموع بیش از ۳۹۰ خانوار در شهرستان تیران و کرون تأیید نهایی شدند.
 
 گفتنی است: شهرستان تیران و کرون با جمعیت بیش از ۷۱ هزار و ۵۸۰ نفر طبق آخرین سرشماری در سه شهر و حدود ۶۰ روستا در ۵۰ کیلومتری اصفهان واقع شده است.