شناسهٔ خبر: 166856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روکش آسفالت محور زنجان_بیجار به طول ۸ کیلومتر آغاز شد

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود گفت: روکش آسفالت محور زنجان_ بیجار به طول ۸ کیلومتر با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، رسول ایمانی‌تبار، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود با اشاره به عملکرد ۱۲ ماهه شهرستان ایجرود در سال گذشته اظهار کرد: در سال جاری برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با پیگیری‌های صورت گرفته، پروژه‌های خوبی اعم از اجرای روکش آسفالت و نگهداری و رفع نقاط حادثه‌خیز و ابنیه فنی و پل‌ها در دست اجراست.

وی افزود: با تلاش جهادی و پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبار مورد نیاز، عملیات روکش آسفالت محور زنجان_بیجار به طول ۸ کیلومتر آغاز شد و تا پایان خرداد ماه به پایان می‌رسد.

ایمانی‌تبار خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح به طول ۸ کیلومتر، ۲۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی در ادامه عنوان کرد: اجرای فاز دوم این محور به طول۴۴ کیلومتر به زودی آغاز می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ایجرود، در خصوص پروژه‌های راه روستایی اجرا شده توسط این اداره عنوان کرد: لکه‌گیری راه روستایی چورزق _باروت آقاجی، ریحان_بایندر و قاضی آباد به طول ۲۰ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در ابتدای سال جدید در این شهرستان است.