شناسهٔ خبر: 166884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نصب و تعمیر ۵۰۰ شاخه گاردریل در راه‌های شهرستان سلطانیه

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه گفت: طی دو ماه گذشته ۵۰۰ شاخه گاردریل با هدف ارتقای ایمنی کاربران جاده‌ای در محورهای تحت پوشش نصب و تعمیر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، حمید نظری، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه با اشاره به عملکرد دو ماه گذشته اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه اظهار کرد: نصب و تعمیر ۵۰۰ شاخه گاردریل در محورهای تحت پوشش با نورد و بازسازی گاردریل‌های فرسوده ۸۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی مالی صورت گرفته است.

وی افزود: تعمیر ۳۶ چراغ چشمک‌زن در نقاط پرحادثه و تقاطع‌ها، لکه‌گیری محورهای روستایی المکی، روستای قلعه، والایش، ارجین و عباس‌آباد نیز در این بازه زمانی انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سلطانیه در پایان با اشاره به اینکه پاک‌سازی و جارو زنی دستی محورهای اصلی نیز به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: نیروهای راهداری این شهرستان با تمام توان برای خدمت‌رسانی به کاربران جاده‌ای تلاش می‌کنند تا مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموارتر شود.