شناسهٔ خبر: 166985 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

قیر مورد نیاز پروژه‌های «اربعین» به صورت ویژه تامین می‌شود

غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی از تامین قیر مورد نیاز پروژه های اربعین به صورت ویژه خبر داد و گفت: تصمیمات موثری برای نحوه تامین منابع قطعات و بخش‌های قابل تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های بزرگراهی، پل‌ها، تونل‌ها و تقاطع ها تا ۱۵ مرداد ماه اتخاذ شد.

امیر محمود غفاری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به جلسه پیگیری ویژه طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی قابل افتتاح در مسیر «اربعین» اظهار کرد: این جلسه توسط این معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با حضور نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه مرتبط و ادارات کل راه و شهرسازی واقع در غرب کشور به منظور تسهیل تردد زائرین و همچنین ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به زوار، در  ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را  کاهش بار ترافیک و تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای و تسهیل تردد زوار عنوان کرد و گفت: همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های بزرگراهی، پل ها، تونل‌ها و تقاطع‌های مربوط، تصمیمات موثری برای نحوه تامین منابع قطعات و بخش های قابل تکمیل و بهره برداری تا ۱۵ مرداد ماه اتخاذ شد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در جلسه مذکور، بهسازی آسفالت و ایمن‌سازی مسیرهای منتهی به مرزهای خروجی کشور توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مورد تاکید قرار گرفت.

 غفاری با بیان اینکه قیر مورد نیاز پروژه های فوق به صورت ویژه تامین می‌شود، تاکید کرد: با هدف جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در زمان شروع سفرهای اربعین، باید اعضای حاضر در جلسه تعهدات تعیین شده را به نحو احسن انجام دهند.