شناسهٔ خبر: 167017 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زمان آزمون نظام مهندسی تیرماه اعلام شد

ازمون زمان ثبت نام و برگزاری مجموعه آزمون‌های نظام مهندسی ساختمان تیرماه ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، حمیدرضا موسوی عربانی رئیس اداره توسعه مهندسی ومقررات ملی و کنترل ساختمان راه وشهرسازی استان گیلان گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و همچنین درکلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود: ثبت‌نام آزمون‌ کلیه رشته‌ها روز یکشنبه مورخ۳۰اردیبهشت۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید و آزمون‌های مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌ کارمی‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

موسوی عربانی در پایان تصریح کرد: متقاضیان حتما قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.