شناسهٔ خبر: 167097 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اعمال تصمیمات لازم برای ۱۴ پرونده در کارگروه زیربنایی آذربایجان غربی 

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۱۴ پرونده مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای آنها اعمال شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ پرونده مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای آنها اعمال شد که ۲ پرونده مربوط به اصلاح حریم شهرهای ارومیه و سرو به علت تداخل با مناطق ویژه ارومیه و سرو و اصلاح ضوابط طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان قره‌ضیاالدین بودند. 

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه یک شرکت صنعتی - تولیدی در این جلسه بررسی شد، گفت: همچنین ۱۲ پرونده نیز مربوط به طرح های خدماتی، کشاورزی و صنعتی بودند که در جلسه مطرح و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرح های مربوط به شهرهای استان بودند که توسط فرماندارهای، شهرداری های شهرستان ها و همچنین جهاد کشاورزی استان مطرح شدند.

عطائی افزود: درخواست های مطرح شده در ابتدا در کمیته فنی بررسی کارشناسی و جهت بررسی بیشتر به کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست ارجاع داده شدند و در نهایت تمام طرح‌های مطرح شده به تصویب رسیدند.