شناسهٔ خبر: 167112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان به مناسبت روز روابط عمومی

مهندس قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و ر وابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،جعفر قزوینیان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است: 

  ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون آن در دنیای ارتباطات و یکی  از ارکان تاثیر گزار در مسیر تعالی هر سازمان است و روابط عمومی تجارت از طریق قانع کردن مردم است.

روابط عمومی و ارتباطات سازوکار مهم همدلی و همزبانی مردم و از عوامل تاثیر گذار درتوسعه جوامع انسانی و سرمایه ای ارزشمند می باشد. 

روابط عمومی به عنوان قوه محرکه سازمان با ایفای نقشی مشورتی، همواره خدمات و وظایف مجموعه را به مردم اطلاع ‌رسانی کرده و همزمان آینه افکار و مطالبات شهروندان است. 

 در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است در این راستا سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان و به ویژه همکاران گرانقدرم در خانواده بزرگ مجموعه راه وشهرسازی زنجان که با هم اندیشی و مهرورزی در جهت تحقق رسالت روابط عمومی بدون هیچ چشم داشتی با فعالیت شبانه روزی خود در ارتقا سطح سواد سلامت جامعه قدم برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند،توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری را دارم.