شناسهٔ خبر: 167124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت:

تجلیل از همکاران اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

بزرگداشت روز روابط عمومی در مراسمی صمیمی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاشگران روابط عمومی در اداره کل راه وشهرسازی گیلان تجلیل و بر نقش مهم این واحد در ارتقای آگاهی عمومی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)،در مراسمی صمیمی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، از تلاشگران روابط عمومی در اداره کل راه وشهرسازی گیلان تجلیل و بر نقش مهم این واحد در ارتقای آگاهی عمومی تاکید شد. در این دیدار که با حضور مدیرکل، معاونت مسکن و ساختمان و همکاران اداره ارتباطات واطلاع رسانی برگزار شد، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، روابط عمومی را منعکس کننده اهداف یک سازمان دانست و با تاکید بر نقش و اهمیت روابط عمومی و تقدیر از زحمات تلاشگران این حوزه  تصریح کرد: روابط عمومی چشم و گوش یک سازمان است که باید با نگاه مناسب، ارتباطات قوی و تلاش بی وقفه از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف سازمان گام بردارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه روابط عمومی راه وشهرسازی استان ، خاطر نشان کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از کانون‌های ارتباط بین مردم و سازمان است و نقش مهمی را جهت آگاه سازی ایفا می کند و از این طریق می توانیم آنچه که نیاز هم استانی های عزیز بوده را محقق کنیم.

محمد صادق فرج زاده رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان گیلان نیز ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از حسن استقبال مدیرکل محترم برای برگزاری این نشست تشکر و قدردانی کرد و به تشریح اقدامات و فعالیت‌های انجام شده اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی استان گیلان طی ۹ ماهه اخیر پرداخت و بر لزوم تجهیز این اداره و استفاده از ابزارها و روش‌های نوین برای اطلاع‌رسانی هرچه بهتر و خدمات‌رسانی به جامعه هدف تاکید کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس و کارکنان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی استان گیلان تجلیل بعمل آمد.