شناسهٔ خبر: 167125 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

روابط عمومی‌ها یکی از ارکان مهم تحقق شعار سال هستند

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. 

متن این پیام به شرح زیر است: 

نامگذاری بیست و هفتم اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی یادآور تلاش‌های دست‌اندرکاران ساعی و خدومی است که وظیفه تسهیل گردش صحیح، دقیق و شفاف اطلاعات را در سازمان‌ها برعهده دارند. 

بدون شک زندگی امروز ما بدون حضور رسانه‌ها و آگاهی‌بخشی حاصل از عملکرد آنها ناممکن می‌نماید و بر همین اساس در تمامی سازمان‌های دولتی و غیردولتی، روابط عمومی‌ به‌عنوان عنصری حیاتی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف مدیریتی‌، نقش ویژه و مهمی را در جهت ایجاد ارتباطی دوجانبه و مؤثر با ذینفعان، آگاهی‌بخشی به مخاطبان و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفا می‌کند.

امید است در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است روابط عمومی‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع‌رسانی و امیدآفرینی، منشا آثار پرخیر و برکتی در کشور شوند. 

در پایان وظیفه خود می‌دانم روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشته و این روز را به تمامی همکاران کوشا و ساعی خود در روابط‌عمومی‌های خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی و به‌ویژه کارکنان روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن تبریک گفته و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان ‏مسئلت نمایم.