شناسهٔ خبر: 167137 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نقاط ضعف و قوت فرودگاه‌های کشور در عملیات حج تمتع ارزیابی می‌شود

دهقان در کرمان معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در حاشیه پنل گردشگری آیدکس ۲۰۲۴ کرمان گفت: تمامی فعالیت ها و تلاش های عوامل مجری حج تمتع در فرودگاه های کشور ارزیابی و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قراردخواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرتضی دهقان معاون عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری  به منظور شرکت در "پنل گردشگری آیدکس ۲۰۲۴ کرمان " در بدو ورود با حضور در ترمینال پروازهای خارجی کرمان از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی به حجاج استان قرار گرفت و تصریح کرد: تمامی فعالیت ها و تلاش های عوامل مجری حج تمتع در فرودگاه های کشور ارزیابی و نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار می گیرند.

وی عملیات اعزام حجاج از فرودگاه بین المللی کرمان را مثبت ارزیابی و از مدیر کل فرودگاه های استان، مدیران مرتبط با انجام عملیات حج تمتع، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و کارکنان مجموعه تقدیر کرد.

دهقان در حاشیه بازدید با سرتیپ دوم ناصر فرشید فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های کرمان معاون عملیات هوانوردی سازمان هوانوردی سازمان هواپیمایی به دعوت مسئولین استان کرمان با همراهی علی جزینی زاده مدیر کل فرودگاه های استان در همایش و "پنل گردشگری آیدکس ۲۰۲۴ کرمان "با محوریت معرفی جاذبه ها، فرصت‌ها و توانمندی های سرمایه گذاری در استان کرمان حضور یافته است.

گفتنی است، بزرگترین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با عنوان «کرمان آیدکس ۲۰۲۴» با محوریت استانداری و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبشهت‌ماه در دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (ماهان) برگزار می‌شود؛ این همایش در قالب ۲۴ پنل تخصصی در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی هایتک به بیان فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان می‌پردازد.

 در دومین دوره همایش سرمایه گذاری و توسعه استان کرمان ۱۰۰ ابرپروژه و ۳۰۰ پروژه متوسط با هدف کمک به تسریع روند نوین توسعه و سرمایه گذاری مبتنی بر اصول اقتصاد دانش بنیان، صیانت از سرمایه انسانی متخصص، انرژی‌های پاک، کشاورزی مدرن و بهره‌ور، صنایع و تکنولوژی‌های هایتک، گسترش و توسعه صنایع کوچک و متوسط و ایجاد ارزش افزوده در کشور ارائه می‌شود.