شناسهٔ خبر: 167146 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم:

بهسازی راه روستایی شیرمشه استان زنجان نیاز به اعتبار دارد

راهداری زنجان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم گفت: آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی شیرمشه نیاز به تخصیص اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، حمید رضا نجفی،در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص بهسازی محور روستایی شیرمشه عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار بهسازی راه روستایی شیرمشه صورت خواهد گرفت.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان طارم   بهسازی، مرمت، شن‌ریزی و آسفالت راه‌های روستایی را از اولویت‌های اداره راهداری شهرستان برشمرد و اظهار کرد: اجرای آسفالت و بهسازی راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار نیاز به تأمین اعتبار دارد که راه روستای شیرمشه با توجه شیب‌های نامساعد و غیر استاندارد در طول این سال‌ها با امکانات موجود راهداری تیغ زنی شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مهاجرت اهالی روستای شیرمشه به شهرها از دیگر دلایل عدم اولویت بهسازی این راه روستایی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه راهداران در سرما و گرما در جاده‌ها حضور دارند، در صورت تخصیص اعتبار مشکل این محور نیز مرتفع خواهد شد.