شناسهٔ خبر: 167159 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، رتبه برتر استان را کسب کرد

سیستان روابط عمومی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه تولید محتوا در دومین همایش جهاد تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه ،روز ارتباطات و روابط عمومی در همایش گرامیداشت این روز که با حضور دارابی مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار، مدیر کل صدا و سیمای استان و همچنین مدیران روابط عمومی برگزار شد از روابط عمومی راه و شهرسازی به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه تولید محتوا و اطلاع رسانی در بین دستگاه‌های اجرایی استان با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد. 

گفتنی است اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان توانست در سال ۱۴۰۲ با انتشار بیش از ۷۰۰ خبر و اطلاع رسانی دقیق و بی وقفه در تراز برترین روابط عمومی این استان در انتشار و تولید محتوای خبری قرار گیرد.

با توجه به تغییرات روزافزون در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات و ضرورت بهره مندی روابط عمومی ها از ظرفیت شبکه های اجتماعی و بهره مندی از شیوه های نوین خبری نویسی بر اساس ذائقه و سلیقه مخاطب روابط عمومی این اداره کل علاوه بر تهیه خبر متنی و گزارش تحلیلی اقداماتی را در زمینه انتشار ویدئو، موشن گرافیک، گزارش تصویری و اینفوگرافیک مدنظر قرار داده است.

همچنین روابط عمومی این اداره کل ضمن انجام وظیفه اطلاع رسانی تلاش ویژه ای برای تنظیم روابط اداره کل و شهروندان گرامی به عنوان یک اصل انجام داده، بگونه ای که اهداف و برنامه ها با اتکاء به اصول اخلاقی و رسالت حرفه ای در جهت تحقق و حفظ منافع اداره کل و مردم مورد توجه قرار گرفته است.