شناسهٔ خبر: 167176 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی در پیام خود تأکید کرد

نقش فعالان حوزه روابط عمومی در افزایش آگاهی‌ها ، فرهنگ‌سازی و توسعه فکری و اندیشه‌ای

وزیر _ مهرداد بذرپاش _ نوشتن وزیر راه و شهرسازی در پیام خود به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی تأکید کرد: در عصر ارتباطات ، نقش فعالان و دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی در افزایش آگاهی‌ها ، فرهنگ‌سازی و توسعه فکری و اندیشه‌ای جامعه بیش از پیش نمایان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن پیام مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم

در عصر ارتباطات ، نقش فعالان و دست‌اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی در افزایش آگاهی‌ها ، فرهنگ‌سازی و توسعه فکری و اندیشه‌ای جامعه بیش از پیش نمایان است.

همه تلاش‌ها و خدمات دولت مردمی در کشور و به ویژه کارکنان وزارت راه و شهرسازی و فعالان این حوزه ،  بدون تلاش وافر و همت فعالان عرصه‌ی روابط عمومی و ارتباطات ناقص بوده و بی شک تلاش ارزشمند این عزیزان حلقه پایانی در تکمیل زنجیره توسعه کشور و خدمت به مردم شریف ایران است.
اینجانب ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، سعادت و سربلندی را برای همه فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه به ویژه همکاران ساعی و پر تلاشم در بخش اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی و سازمان های تابعه از خداوند متعال مسئلت دارم.

مهرداد بذرپاش
وزیر راه و شهرسازی