شناسهٔ خبر: 167236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مقام برتر در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را کسب کرد

رویداد اداره کل راه و شهرسازی استان همدان مقام برتر در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (همدان)، براساس ماده ۱۹ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که اختصاص به جایزه ملی جمعیت دارد و با هدف معرفی فعالیت های حوزه حمایت از خانواده وجوانی جمعیت اولین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت برگزار شد.

طی برگزاری این رویداد اداره کل راه و شهرسازی استان موفق به کسب رتبه برتر شد و با اهداء لوح تقدیر به مدیرکل از این اداره تقدیر شد.

متن این لوح تقدیر بدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای مجید صالحی امیر

مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان همدان

سلام علیکم

تلاش در راه اعتلای فرهنگ فرزندآوری و اهداف و ارزش‌های نورانی آن در راستای حفظ کیان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرو مجاهدت دلسوزانه افرادی است که روح و فکر آنها سرشار از عشق بدین سرزمین و ملت ایران است.
اکنون که همت گمارده و با عزم راسخ جهت دهی فعالیت‌های خود را منطبق بر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ترسیم کرده آید. فرصت را مغتنم شمرده از زحمات ارزشمند جنابعالی در راستای اشاعه فرهنگ جوانسازی جمعیت و همچنین کسب مقام برتر در دومین رویداد اهدای جایزه ملی جهانی جمعیت قددانی نموده موفقیت روزافزون شما را تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج)، پیروی از منویات حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در مسیر تعالی ایران اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی ایران قوی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
علیرضا قاسمی فرزاد 
استاندار همدان