شناسهٔ خبر: 167250 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه شورای مسکن شهرستان خمین برگزار شد

جلسه شورای مسکن شهرستان خمین برگزار شد مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در جلسه شورای مسکن شهرستان خمین گفت: طرح جامع شهر خمین تا پایان سال به سرانجام می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، جلسه شورای مسکن شهرستان خمین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، فرماندار خمین، مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری خمین برگزار شد.

عباس یوسف زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی در حاشیه این جلسه اظهار کرد: از جمله مسائل طرح شده در این جلسه مشکل مسکن مهر هدایت خمین بود که مقرر شد با توجه به گذشت زمان از کارهای عمرانی صورت پذیرفته کلیه کارهای انجام شده مجدد مورد بررسی قرار بگیرد و پس از انجام آزمایش بتن متقاضی که قصد ادامه کار با این تعاونی را دارند جمع بندی و پس از معرفی به بانک ادامه کار در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام شود.

 وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهر خمین بیان داشت: قطعه زمینی به مساحت ۱۹ هکتار به این موضوع تخصیص یافته که سهم کمیته امداد، بهزیستی و همچنین سهم جوانی جمعیت در آن طراحی شده و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گردیده است.

 مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی ادامه داد: همچنین مقرر گردید با هماهنگی فرمانداری خمین سایر زمین‌های موجود در این شهر شناسایی تا پس از بررسی‌های لازم و موافقت دستگاه‌های ذی‌ربط در طرح نهضت ملی مسکن این شهر مورد استفاده قرار گیرد.

 یوسف زاده در خصوص طرح جامع شهر خمین گفت: اقدامات اولیه ازجمله کارهای تصویربرداری هوایی انجام شده است و پس از صدور مجوزهای لازم و بررسی در کمیته‌های تخصصی و فنی تا پایان سال جاری به سرانجام می‌رسد.