شناسهٔ خبر: 167264 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها به مناسبت روز مخابرات و فناوری اطلاعات

نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی ۱۷ می روز جهانی مخابرات و فناوری اطلاعات را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی ۱۷ می روز جهانی مخابرات و فناوری اطلاعات را تبریک گفت.

متن پیام نخجوانی به این شرح است: "۲۸ اردیبهشت (۱۷ می) روز جهانی مخابرات و فناوری اطلاعات فرصت مغتنمی است برای ارج نهادن به متخصصان عزتمندی که با ارائه سرویس‌های متنوع به عنوان یکی از ارکان اساسی برقراری ایمنی، نظم، کارآیی، بهره‌وری و درآمدزایی در عملیات هوانوردی کشور، به‌طور شبانه‌روز درحال مجاهدت و ایثار هستند.

بی‌تردید نظارت و نگهداری مستمر سرویس‌های متنوع هوانوردی، پایش اطلاعات در سطوح مختلف شبکه پیچیده ارتباطات هواپیمایی و برقراری امنیت در لایه‌های مختلف شبکه، کاری بس شگرف و قابل تحسین است که به دست توانمند و با کفایت شما متخصصان فرهیخته محقق می‌شود.

اقدامات مطلوب و هوشمندانه همکاران مخابرات، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی همیشه به‌عنوان یکی از عوامل اساسی برقراری ایمنی وتحکیم بخش پایه‌های بنیان‌های جهاد اقتصادی صنعت بوده است و موجب اطمینان،آرامش و اعتماد مضاعف نسبت به عملیات هوانوردی در کشور را فراهم می‌کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز از تلاش های ماندگار، مساعی کم‌بدیل و اقدامات هوشمندانه همکاران اداره کل مخابرات، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی قدردانی و تشکر کرده، امیدوارم در سایه الطاف بیکران الهی و با همدلی بیشتر برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید."