شناسهٔ خبر: 167288 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

روابط عمومی ویترین امیدبخش ارگان‌ها در جامعه است

سعیدی سهند مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی، تاکید کرد: روابط عمومی ویترین امیدبخش ارگان‌ها در جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با انتشار پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی، تاکید کرد: روابط عمومی ویترین امیدبخش ارگان‌ها در جامعه است.

متن پیام فرهاد سعیدی به شرح زیر است؛

روابط عمومی و ارتباطات به عنوان قلب تپنده ارگان‌ها و مجموعه‌ها، نقش برجسته‌ای در تبیین عملکرد و دستاوردهای هر مجموعه دارد و هر قدر این عنصر فعال‌تر، پویاتر و موثرتر عمل کند، کل مجموعه و حتی بخش‌های مرتبط در جامعه از آن متاثر خواهد شد.
باید توجه داشت که روابط عمومی‌ها نقش برجسته‌ای در ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی و به ویژه در ارتباط با مردم، ارتباط با رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی و همچنین ارتباط با سایر ارگان‌ها داشته و در حقیقت حلقه اتصال با جامعه هستند.
بر این اساس، روابط عمومی هر مجموعه‌ای علاوه بر امر مهم تولید محتوا، اطلاع‌رسانی صحیح و موثق، برگزاری رویدادهای موردنیاز با مجموعه و تبیین عملکردها، نقش بسیار خطیری در تنویر افکار عمومی و همچنین امیدآفرینی به ویژه در جامعه کنونی دارد، چراکه جهان کنونی، جهانی با محوریت ارتباطات است.
اینجانب ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی و خداقوت به همکاران پرتلاش روابط عمومی در شرکت عمران شهر جدید سهند، تقویت و توجه به این عنصر اثرگذار را در اولویت دیدگاه‌ها داشته و معتقدم روابط عمومی ویترین امیدبخش شرکت‌ها و ارگان‌ها در جامعه است.