شناسهٔ خبر: 167300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل با رییس و کارشناسان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و کارشناسان این اداره کل در هفته ارتباطات و روابط عمومی با مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی و کارشناسان این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

داعی در این دیدار ضمن شنیدن دغدغه ها و نظرات رییس اداره و کارشناسان اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار داشت: روابط عمومی خط مقدم جهاد تببین در ادارات است باید اقدامات را هر آنچه هست بصورت شفاف به مردم ارایه داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در سختی ها و مشکلات، استعدادها بروز و ظهور پیدا می کند، تصریح کرد: ما باید به دنبال نوآوری باشیم و طرح ها و ایده های جدید ارائه دهیم، مردمی سازی را در ارایه خدمات محور کنیم، از این رو انتظار می رود روابط عمومی با وجود همه مسائل پیش رو، دارای خلاقیت و ایده های نو و قدرت تحلیل باشد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری روابط عمومی سازمان ها بر تغییر دیدگاه عموم مردم نسبت به آن مجموعه، خاطرنشان کرد: روابط عمومی همچنین می تواند انسجام درونی در مجموعه ایجاد کند، به گونه ای که مخاطبان مجموعه احساس پیشرفت، تحول و امید داشته باشند.

در ابتدای این دیدار، مهدی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مائده نصرآزادانی رییس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی به بیان دیدگاه‌ها و مسائل مربوط به روابط عمومی پرداختند.