شناسهٔ خبر: 167348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بر برخورد قاطع با متصرفان اراضی دولتی تاکید کرد

سیستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بر نظارت شبانه روزی دقیق و جلوگیری از هرگونه ساخت و ساز و تصرف اراضی ملی و دولتی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، عطاء اله اکبری در نشست با معاون املاک و حقوقی، روسای ادارات حراست، درآمد و هزینه‌های عملیاتی و املاک اداره کل و فرمانده و نیروهای یگان حفاظت از اراضی این استان گفت: متاسفانه عده‌ای چشم طمع به زمین‌ها و اراضی دولتی دارند و وظیفه همه ما در مجموعه این اداره کل حراست از ذره ذره این زمین‌هاست.

وی وظیفه یگان حفاظت از اراضی دولتی را خطیر و مهم دانست و تصریح کرد: برخورد قاطع و فوری متصرفین اراضی دولتی با توجه به اختیارات قانونی و جلوگیری از هرگونه تعرض، تصرف، تخریب و ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی و املاک دولت از مهمترین وظایف یگان است که می‌بایست عمده توجه خود را به این نکته معطوف کنند و اجازه ندهند ساخت و ساز و تصرفی در این اراضی صورت گیرد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بر حمایت همه جانبه از نیروهای یگان حفاظت اداره کل تاکید کرد و افزود: این اداره کل همواره در راستای جلوگیری از تصرف اراضی  دولتی و تضییع بیت‌المال همت جدی داشته و دارد و رفع تصرف این اراضی و برخورد با متخلفان و زمین‌خواران در اولویت بوده است.