شناسهٔ خبر: 167367 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۵۶ درصدی پروژه تکمیل کنار گذر خوانسار، کمربندی وانشان و کمربندی سعید آباد

بهزاد شاهسوندی / اصفهان معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: پروژه «تکمیل کنار گذر خوانسار، کمربندی وانشان و کمربندی سعید آباد» به طول ۲۳ کیلومتر دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این اداره کل با بهره‌گیری از متخصصان واجد شرایط و دارای صلاحیت در حال اجرای پروژه‌های راه‌سازی و ایمن سازی با سرعت و کیفیت مناسب است، اظهار کرد: پروژه «تکمیل کنارگذر خوانسار، کمربندی وانشان و کمربندی سعید آباد» یکی از پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان است که در حال حاضر در دست اجرا قرار دارد.

وی افزود: طول این پروژه ۲۳ کیلومتر است و با اقدامات و تلاش‌های به عمل آمده، هم اکنون پروژه «تکمیل کنار گذر خوانسار، کمربندی وانشان و کمربندی سعید آباد» دارای ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تأمین اعتبار به موقع پروژه‌ها، گفت: مبلغ پیمان این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال بوده و تا کنون ۳۳۰ میلیارد ریال برای اجرا هزینه شده همچنین برای اتمام پروژه به مبلغ ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی در خصوص مشخصات فنی و احجام به کار رفته در پروژه «تکمیل کنار گذر خوانسار، کمربندی وانشان و کمربندی سعید آباد» تشریح کرد: تا کنون در این پروژه ۴۶ تن میلگرد، پنج هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن ریزی، بیش از ۵۰ هزار مترمکعب خاکریزی و ۱۱۰ هزار مترمکعب خاک‌برداری اجرا شده است.

شاهسوندی اظهار کرد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز در راه‌های استان اصفهان، اداره‌کل راه و شهرسازی استان با اجرای باند دوم و احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح اقدام به ایمن‌سازی مسیر و رفع نقاط حادثه‌خیز می‌کند همچنین با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های مرکزی کشور است، لذا مباحثی همچون راه‌سازی، راه و نگهداری آن از اهمیت بالایی برخوردار است.