شناسهٔ خبر: 167431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی بارندگی اخیر؛

۳۶۴ کیلومتر از راه های خراسان شمالی رسوب برداری شد

رسوب برداری طی بارندگی اخیر، ۳۶۴ کیلومتر از راه های خراسان شمالی با تلاش راهداران استان رسوب برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی بارش بهاری هفته گذشته، ۱۲۰ راهدار و ۸۰ دستگاه ماشین آلات درگیر رسوب برداری و پاکسازی محورها بوده اند.

وی میزان رسوب برداری و پاکسازی محورها در شهرستان بجنورد را ۱۰۰ کیلومتر ذکر کرد و افزود: ۱۹ راهدار و ۱۱ دستگاه ماشین آلات راهداری برای رسوب برداری محورها به کارگیری شدند.

این مسئول بیان کرد: طی این مدت ۱۷ راهدار و ۱۲ دستگاه ماشین آلات، ۱۰ کیلومتر از محورهای شهرستان فاروج را رسوب برداری و پاکسازی کردند.

مشتری با اشاره به پاکسازی ۷۶ کیلومتر از محورهای شهرستان اسفراین با کمک ۲۱ راهدار و ۱۱ دستگاه ماشین آلات ادامه داد: ۶۰ کیلومتر از راه‌های شهرستان مانه و سملقان در این مدت با تلاش ۲۲ راهدار و به کارگیری ۱۷ دستگاه رسوب برداری شد.

وی گفت: در شهرستان راز و جرگلان ۸۵ کیلومتر از محورها توسط ۱۳ راهدار و ۹ دستگاه ماشین آلات راهداری بازگشایی و رسوب برداری شده است.

این مسئول اضافه کرد: ۱۵ راهدار با به کارگیری ۱۰ دستگاه ماشین آلات، ۳۰ کیلومتر از محورهای شهرستان شیروان را رسوب برداری و بازگشایی کردند.

 به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، رسوب برداری ۳ کیلومتر از محورهای شهرستان جاجرم توسط ۱۳ راهدار و ۱۰ دستگاه ماشین آلات از دیگر اقدامات انجام شده طی بارندگی اخیر بوده است.