شناسهٔ خبر: 167446 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مجموعه آزمون های نظام مهندسی تیرماه ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار می شود

ازمون مجموعه آزمون های نظام مهندسی در تمامی رشته های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تمامی رشته های کاردانی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی، تیرماه ۱۴۰۳ در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ مجموعه آزمون های نظام مهندسی در تمامی رشته های مهندسی، تمامی رشته های کاردانی و آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه به تاریخ ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.  

متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه آزمون‌های ورود به حرفه، تا پایان روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.  

این آزمون ها برای تمامی رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) و همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی، برگزار می شود.  

زمان ثبت نام آزمون صلاحیت کارشناس ماده ۲۷ و آزمون رشته معماری (طراحی) متعاقباً اعلام خواهد شد.  

شرایط شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسی داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از هفت رشته معماری، شهرسازی، ترافیک، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و نقشه برداری بوده همچنین متقاضیانی که در آزمون ورود به حرفه مهندسی شرکت می کنند حتما می بایست ۳ سال از مدرک کارشناسی آنها گذشته باشد.  

آزمون های ورود به حرفه به منظور ارزیابی توان علمی و حرفه ای متقاضیان پروانه اشتغال به کار تدوین و اجرایی می شود لذا امید است تمامی داوطلبان در قالب صلاحیت های مربوطه با تعهد و تخصص در انجام رسالت خود کوشا و پرتوان باشند.