شناسهٔ خبر: 100014 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی یکی از نیازهای مردم سمنان است/ لزوم اتمام پروژه تا پایان سال با تامین اعتبار ۲۱ میلیاردی پروژه

چهارمین همایش ملی پدافند شهری در وزارت راه‌وشهرسازی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به سمنان در بازدید از روند تکمیل طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی این شهر بر تکمیل آن تا پایان سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسازی در جریان دومین روز سفر خود به استان سمنان، بازدیدی از آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان داشت.

این عضو کابینه دولت سیزدهم که همزمان با سفر دولت به این استان سفر کرده است در جریان این بازدید اظهار داشت: پروژه طرح تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی سمنان طرحی است که سال ها پیش شروع شده اما به دلایل متعددی هنوز تمام نشده و زمان اتمام آن بسیار طول کشیده است. چندین بار پیمانکار عوض شده و گویا در آخرین تلاش ها یک پیمانکار مناسب انتخاب شده و منابع آن کاملا تامین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به تامین ۲۱ میلیارد تومان منابع این پروزه و اینکه این تقاطع یکی از نیازهای مردم سمنان است، لازم است هرچه سریع تر این پروژه تا پایان امسال تمام شود.

وزیر راه و شهرسازی در جریان نهمین سفر رییس جمهوری شب گذشته وارد استان سمنان شد و امروز ضمن بازدید از طرح تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی سمنان، بر اتمام پروژه با توجه به تخصیص منابع مالی جدید تاکید کرد.

تقاطع غیرهم‌سطح شهرک صنعتی سمنان یکی از مطالبه‌های مردمی و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک صنعتی بزرگ سمنان به منظور کاهش تصادفات، افزایش ایمنی تردد با توجه به قرارگیری در محور اصلی تهران- مشهد و تسهیل در رفت و آمد کارگران و فعالان اقتصادی و جابه‌جایی تولیدات واحدهای تولیدی است.