شناسهٔ خبر: 100079 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه لارستان خبر داد:

برقراری مجدد پرواز کويت از فرودگاه لارستان پس از ۱۸ ماه وقفه

فرودگاه لارستان مديرکل فرودگاه لارستان از افزايش ۴ پرواز خارجی و داخلی از اين فرودگاه و برقراری مجدد پرواز کويت پس از ۱۸ ماه وقفه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین اله صولتی گفت: با پیگیری های حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و جلسه با مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، بر اساس اعلام شرکت هواپیمایی مذکور پرواز کویت که بدلیل ویروس کرونا و شرایط کشور مقصد متوقف شده بود؛ از 14 آبان از سرگرفته شد.

صولتی افزود: مقرر شد این پرواز جهت رفاه حال مسافران، برابر مجوز پروازی و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی روزهای جمعه در مسیر ( تهران . لار .کویت . لار . تهران ) انجام شود.

وی گفت: پرواز مسیر (تهران، لار، قطر، لار، تهران) نیز که پیش از این به صورت مقطعی انجام می شد از ۱۰ آبان ماه مجدد برقرار شده است و روزهای سه شنبه هر هفته انجام خواهد شد.

به گفته وی از این پس ۹ پرواز خارجی به مقاصد دبی، کویت، قطر و ۵ پرواز داخلی به مقصد تهران در هفته از فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه لارستان؛  مدیر کل فرودگاه لارستان در پایان اظهار امیدواری کرد؛ با بهبود شرایط، شاهد تداوم پروازهای بین المللی و افزایش مسیرهای پروازی جدید از این فرودگاه باشیم.