شناسهٔ خبر: 10017 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جمع خبرنگاران مطرح شد:

فابیوس: ديدارهای مهم و مفيدی با وزرای ايران داشتم/ گروه‌های كارشناسی فرانسوی به زودی كار خود را در زمينه پروژه ايران آغاز می‌كنند

مصاحبه وزیر خارجه فرانسه و وزیر راه وزیر خارجه فرانسه در حوزه حمل و نقل ریلی٬ جاده‌ای و آبی پروژه‌هایی وجود دارد که برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: گروه‌های کارشناسی فرانسوی ظرف چند هفته آیند ه درباره پروژه‌های راه و شهرسازی ایران کار خود را آغاز می‌کنند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه امروز چهارشنبه ۷ مرداد پس از ملاقات با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در سفرم به ایران با وزرای مختلفی صحبت کردم و این سفر بسیار مفید بود.

وی افزود: همانطور که اطلاع دارید حوزه کاری این وزارتخانه بسیار گسترده و درباره حمل و نقل ریلی٬ جاده‌ای٬ دریایی٬ هوایی و مسکن و شهرسازی است بر همین اساس با وزیر راه و شهرسازی ایران درباره پروژه‌های مشخصی صحبت شد.

وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی٬ جاده‌ای و آبی پروژه‌هایی وجود دارد که برای ایران از اهمیت بالایی برخوردار است ادامه داد: ظرف چند هفته آینده گروه‌های کارشناسی خودمان را مأمور می‌کنیم تا روی این پروژه‌ها کار کنند.

وزیر خارجه فرانسه در پاسخ به اين سئوال كه آيا در اين ديدار درباره فروش هواپیما و قطعات آن بحثی شد یا خیر؟ گفت: درباره فروش و قطعات بحثي نشد./

نظر شما