شناسهٔ خبر: 100200 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال ۱۴۰۰ صورت پذیرفته است؛

رشد بیش از ۲۰۰ درصدی اعتبارات استانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان

مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان از رشد بیش از 200 درصدی سهم اعتبارات استان، تملک دارائی‌های سرمایه‌ای این اداره‌کل در سال جاری نسبت به سال 1399 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مهدی سینایی رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: در سال ۱۴۰۰ با تلاش‌های بعمل آمده و پیگیری ویژه روسای ادارات راه و شهرسازی تابعه در کمیته‌های برنامه ریزی شهرستان‌های استان، توانستیم به رشد بیش از ۲۰۰ درصدی سهم اعتبارات استانی، تملک دارائی‌های سرمایه‌ای برسیم.  

وی ادامه داد: با وجود اینکه بخش اصلی اعتبارات راه و شهرسازی از محل اعتبارات ملی تامین می‌شود اما اعتبارات استانی کمک بزرگی در پیشبرد اهداف استان می‌کند.  

رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه امسال شهرستان‌های مبارکه، خوانسار و اصفهان دارای بیشترین سهم و رشد اعتبارات بوده‌اند. اذعان داشت: سهم اعتبارات استانی از مبلغ ۲۷۴ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۸۳۴ میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.  

وی در این باره از شروع عملیات جدید برای تکمیل پروژه‌های اتوبان سیمان سپاهان، باند دوم مسیر امام زاده علی اکبر – نصر آباد، باند دوم خارامالواجرد – سیان به سمت هرند، از محل اعتبارات استانی خبر داد.  

سینایی با بیان اینکه تمامی پروژه‌های حوزه ساخت و مهندسی و شهرسازی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان فعال است ابراز امیدواری کرد: تا با تزریق اعتبارات ملی شاهد تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا این اداره‌کل باشیم.