شناسهٔ خبر: 100410 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان اعلام کرد:‌

ادامه دار بودن کار خدا پسندانه راهسازی در کاریان

بازدید از جاده خیرساز کاریان مديركل راه و شهرسازى لارستان از پروژه هاى خيرساز راهسازى در روستاى كاريان از توابع بخش جويم بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه  شهرسازی (لارستان)، شبانى مدير كل راه و شهرسازى لارستان از پروژه هاى راهسازى خيرساز در روستاي كاريان بازديد كرد.  

شبانى اظهار داشت : در حال حاضر در روستاى كاريان چند پروژه توسط خیرین به صورت مشارکتی اجرا می‌شود و پویش راه افتاده برای بهسازى و تكميل اين پروژه ها توسط خيران نيك انديش و اقدمات گسترده آنها می تواند به عنوان یک نماد ارزشمند از ورود خیران در جاده ها، شرایط را برای فراگیر شدن این طرح در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی لارستان فراهم كند.

شبانى ادامه داد : پروژه بلوار جنوبی کاریان بطول ۴.۵ کیلومترجهت اتصال كاريان به راه اصلى ديگ اشكن به همت خير راهساز روستاى كاريان جناب آقاى افشارى بهمن بيگلو و با مشاركت اداره كل راه و شهرسازى لارستان در حال تكميل است كه تاكنون ۶ دستگاه ابنیه در اين محور ساخته شده و عمليات خاکریزی و خاکبرداری به صورت کامل انجام شده و صرفا اساس و زیر اساس و آسفالت اين قطعه نيز باقی مانده است.

وى تاكيد كرد: پروژه بلوار شمالی کاریان بطول ۲ کیلومتر كه از سمت خروجى روستاى كاريان به سمت ميدان احمد محمودى در حال انجام است، مى تواند زمينه ساز توسعه ى زيرساخت‌هاى اين روستا شود.

 ايشان با اشاره به اينكه در پروژه بلوار شمالى خير نيك انديش آقاى محمدى در راستاى اين امر مبالغى در نظر گرفته است، افزود : در پروژه هاى مشاركتى كه با خيرين تفاهم نامه آن منعقد مى گردد کارهای زیرسازی را خیرین انجام می‌دهند و هزینه‌روسازی شامل قیرپاشی و آسفالت‌ریزی و نصب علائم و تجهيزات ايمنى را که حدود نیمی از هزینه راهسازی است، دولت انجام می‌دهد.  

مدير كل راه و شهرسازى لارستان در پايان خاطر نشان كرد : بلوار ورودى روستاى هرم بطول ۲.۵ کیلومتر توسط خيرين در مرحله برداشت نخاله های کناره راه و بستر سازی جهت بهسازى است.