شناسهٔ خبر: 100439 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به منظور آشنایی با روند بهسازی باند ۲۹ چپ انجام شد:

بازديد اعضای هيات مديره شرکت شهر فرودگاهی امام خمينی (ره) از فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد- باند فرودگاه اعضای هيات مديره شرکت شهر فرودگاهی امام خمينی (ره) از پروژه باند ۲۹ چپ و امکانات و تجهيزات اداره آتش نشانی و نجات فرودگاهی فرودگاه بين‌المللی مهرآباد بازديد کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا کریمیان، علیرضا مجذوبی، مرتضی دهقان و حسین صادقی، اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از فرودگاه بین المللی مهرآباد بازدید کردند.

در این بازدید اعضای هیات مدیره ابتدا از امکانات و تجهیزات اداره آتش نشانی و نجات فرودگاهی فرودگاه بین المللی مهرآباد دیدن کردند و ضمن اینکه در جریان توان این اداره از نظر نیروی انسانی و تجهیزات برای انجام وظایف محوله و روند حفظ و نگهداری سیستم ها و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی فرودگاه مهرآباد قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، در ادامه نیز اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از پروژه بهسازی باند ۲۹ چپ مهرآباد بازدید کردند. چگونگی بهسازی باند ۲۹ چپ و فناوری های نوین به کار برده شده در طرح زهکشی و استریپ سازی این باند و همچنین اقدامات انجام شده برای انتقال کامل بار ترافیکی مهرآباد به باند ۲۹ راست از جمله نصب و بهره برداری از سیستم ILS این باند، از جمله مباحث مطرح شده در این بازدید بود که توسط الهی‌نیا و داوودی به استحضار بازدید کنندگان رسید.