شناسهٔ خبر: 100503 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

ادامه پایش برنامه اجرایی ادارات کل راه و شهرسازی در سازمان ملی زمین و مسکن

جلسه عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از ادامه جلسات پایش برنامه اجرایی استان‌ها خبر داد و گفت: سازمان ملی زمین و مسکن صبح امروز میزبان مدیرکل و معاونان ادارات کل راه و شهرسازی استان فارس و شهرستان لارستان بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدمهدی بلوردی عضو هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه هرکدام از اعضای هیات‌مدیره این سازمان به عنوان معین، پایش عملکرد چند استان را برعهده دارد اضافه کرد: در این جلسات عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی در سه محور املاک و حقوقی، فنی و مهندسی و مالی بررسی می‌شود.

این عضو ارشد سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه در این جلسات مشکلات استان‌ها در اجرای برنامه‌ها بررسی می‌شود، افزود: سعی می کنیم با همراهی و همکاری مدیران استانی موانع پیش روی استانها را شناسایی و برطرف کنیم.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی با اشاره بر اینکه پایش و پیگیری تحقق برنامه اجرایی بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده انجام خواهد شد، اعلام کرد: نتیجه این پایش در ارزیابی سالانه ادارات کل راه و شهرسازی موثر است اما هدف اصلی در این جلسات حل مشکلات پیش روی ادارات کل در اجرای برنامه سالانه است.