شناسهٔ خبر: 100594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد انجام گرفت؛

موافقت با احداث حسینیه دارالشفاء محرومین و مرکز نگهداری ایتام

کمسیون ماده 5 شهر بجنورد خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با احداث حسینیه دارالشفاء محرومین و مرکز نگهداری ایتام در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، قاسم قاسمی گفت: جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد و شیروان با بررسی مجموعاً ۵۹ پرونده و به ریاست  هوایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و حضور سایر اعضای کمیسیون در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

وی اظهار داشت : در جلسه کمیسیون ماده ۵ بجنورد ۲۷ پرونده مطرح شد که مهمترین آنها پرونده تغییر کاربری از مسکونی به مذهبی فرهنگی به متراژ ۳۹۴ مترمربع و همچنین تغییر کاربری جهت تامین پارکینگ کتابخانه گلستان شهر به متراژ ۶۱۶ مترمربع بود که پس از بحث و بررسي موافقت شد.

وی در ادامه تصریح کرد : عمده پرونده هایی که در جلسه بجنورد مطرح شد، تغییر جهت ساخت، تغییر کاربری و همچنین تثبیت، تعریض معابر که مطرح و تصمیم در این خصوص اخذ شد.

قاسمی همچنین به جلسه کمیسیون ماده پنج شیروان اشاره کرد و افزود : در این جلسه نیز ۳۳ پرونده مطرح شد که از مهمترین آنها می توان به موضوع پرونده تعاوني فرهنگيان سرو اشاره کرد كه مورد موافقت اعضاء قرار گرفت و همچنین یکی دیگر از پرونده های مهم این جلسه موضوع تغيير كاربري اراضي واقع در حاشيه بولوار دفاع مقدس به مساحت حدود ١٠ هزارمترمربع از فضاي سبز به مسكوني بود که اعضاء جلسه با این پرونده مخالفت کردند.

وی در ادامه عنوان کرد : عمده پرونده هایی که در جلسه شیروان مطرح شد ٩ مورد مربوط به گذربندي و معابر ، ٩ مورد با موضوع افزايش تراكم ، ١١ مورد تغيير كاربري و ٤ مورد ساير موارد بود که تصمیماتی در خصوص این پرونده ها اتخاذ شد.

هم استانی های گرامی می توانند جهت اطلاع از آخرین مصوبات کمیسیون ماده ۵ به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی به نشانی nkh.mrud.ir مراجعه فرمایند.