شناسهٔ خبر: 100669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

شورای هماهنگی راه و شهرسازی کردستان تشکیل جلسه داد

جلسه شورای هماهنگی راه وشهرسازی کردستان شورای هماهنگی راه و شهرسازی در جلسه ای با حضور اعضا، میزان آمادگی ادارات مختلف زیرمجموعه را برای فصل سرما و زمستان مورد بررسی قرار داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان )، عرفان مرادی مدیرکل راه وشهرسازی در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه اداره های زیرمجموعه وزارت راه وشهرسازی در استان گفت: همگرایی و همفکری اعضای شورای هماهنگی ضامن اصلی در پیشبرد اهداف وماموریت های محوله است ،

مرادی ادامه داد : دید تعاملی و نگاه سیستمی باید در مجموعه شورای هماهنگی راه وشهرسازی حاکم باشد تا شاهد بهبود شرایط در تمامی حوزه ها باشیم .

در ادامه مدیران کل هواشناسی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در گزارش های مبسوطی برنامه های اداره تحت مدیریت خود را در راستای آمادگی برای فصل سرما و زمستان و مقابله با بحران های احتمالی بیان کردند .

مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این جلسه گفت : راهداری زمستانی امسال همزمان با سراسر کشور از ۱۵ آبانماه شروع شده و در استان کردستان ۵۰۰نفر نیروی راهداری در قالب ۴۸ اکیپ با حدود ۳۲۰ دستگاه انواع ماشین الات و در ۲۹ راهدارخانه ثابت و سیار آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز است.