شناسهٔ خبر: 100765 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه به شهرستان‌های استان انجام شد؛

بازديد مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی از پروژه های راه وشهرسازی تربت حيدريه و مه‌ولات

نژادصفوي-خراسان رضوي.jpg مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود از پروژه های راه و شهرسازی شهرستان های تربت حيدريه و مه ولات بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، عبدالمجید نژادصفوی مديركل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این سفر یک روزه که به همراه معاونين اين اداره كل و با هماهنگی مسوولين شهرستانی و به منظور بازديد از پروژه ها و رفع مشكلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان ها برنامه ريزی و انجام شد، از پروژه های باقی مانده مسكن مهر تربت حيدريه و نیز آخرین وضعیت طرح اقدام‌ ملی و نهضت ملی مسکن و اراضی پیشنهادی جهت این طرح بازدید کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی در ادامه سفر از پروژه ساختمان مهمانسرای فرمانداری مه ولات، سایت اداری، مجتمع علوم قرآنی و مجتمع فرهنگی هنری شهر فیض آباد نیز بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام کارها قرار گرفت.

وی همچنین در این سفر با حجت الاسلام اسلامی امام جمعه شهرستان مه ولات، شرافتی راد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه و محمدی سرپرست فرمانداری مه ولات دیدار و در راستای حل مشکلات این شهرستان گفت‌وگو  کرد. 

شایان ذکر است از جمله مصوبات این سفر می‌توان به تکمیل و تحویل ۱۳عدد آسانسور مسکن مهر تا پایان آذر ماه، تکمیل ساختمان مسجد مسکن مهر، ساخت واحدهای تجاری مسکن مهر، تکمیل ادامه مراحل آماده سازی سایت مسکن‌مهر، تسریع در واگذاری زمین جهت احداث کلانتری، تسریع در جهت فضای سبز مسکن مهر و پیگیری استقرار نمایندگی راه و شهرسازی مه ولات اشاره کرد.