شناسهٔ خبر: 100884 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بارندگی اخیر به جاده گتوند-عقیلی خسارت وارد کرد

خسارت بارندگی خوزستان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند از وارد آمدن خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی به جاده گتوند-عقیلی و دو محور روستایی در پی بارندگی شب گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، علی محمدزاده اظهار کرد: در پی بارندگی یکشنبه شب، کیلومتر ۲۲ محور گتوند به عقیلی حد فاصل روستای رودنی تا دشت بزرگ به دلیل شدت بارندگی مسدود شد.

وی با بیان اینکه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه شاهد فروکش آب در محور یاد شده بودیم، افزود: به منظور بازگشایی مسیر دو دستگاه کمپرسی و ایسوزو به همراه ۴ راهدار برای بازگشایی مسیر به محل اعزام شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند اذعان کرد: با توجه به حجم آب گرفتگی در کیلومتر ۲۲ مسیر گتوند به عقیلی، شاهد تخریب جاده بودیم که برآورد اولیه خسارت ۵۰۰ میلیون تومان است.

محمدزاده ادامه داد: در همین مسیر دو دستگاه پل لوله ای نیز تخریب شدند که برآورد اولیه خسارت به آنها ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی بیان کرد: علاوه بر این در بخش مرکزی محورهای روستایی کیارس پل پرزین و آب تاسوله بر اثر بارندگی و سیلاب خسارت هایی به جاده، یک دستگاه آبنما و یک دستگاه پل وارد شد که برآورد خسارت اولیه بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند تصریح کرد: در مجموع بارندگی شب گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به جاده گتوند-عقیلی و دو محور روستایی در این شهرستان وارد کرد.