شناسهٔ خبر: 100885 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی:

شیوه مدیریت و تفکر بسیجی الگوی نجات بخش در جامعه امروز است

امین کیانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: شیوه مدیریت و تفکر بسیجی الگوی نجات بخش در جامعه امروز است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین کیانی، سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج با اشاره به نقل قولی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هنگامی که بسیج است، هیچ تهدیدی متوجه نظامی اسلامی نخواهد شد، اظهار داشت: شیوه مدیریت و تفکر بسیجی الگوی نجات بخش فراروی همگان در جامعه  امروز است. تفکر و مدیریتی که همواره در همه برهه ها افتخار و اقتدار آفریده است.

وی ادامه داد: نهاد مقدس بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی همیشه در همه عرصه ها حاضر بوده و به عنوان بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور تلاش بی وقفه و اثرگذاری داشته است. اقدامات ارزنده بسيجيان در خدمت رسانی جهادی دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌ها، مقابله با معاندان و فتنه گران، در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و همچنین در این دوران اخیر در مواجهه با بیماری منحوس کرونا توانمندی های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته و مشهود و ستودني است.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: بسیجیان وزارت راه و شهرسازی نیز در کنار اقشار مختلف جامعه و مردم، طی سالیان اخیر، اقدامات ارزنده ای در حوزه حمل و نقل و مسکن و شهرسازی با استفاده از ظرفیت های این حوزه در خدمت رسانی جهادی به آحاد مردم داشته و چه در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی با راهسازی و بیمارستان سازی و چه امروزه با حضورپرشور در عرصه های خدمت گزاری  راه گذشته را ادامه می دهند.

کیانی ادامه داد: ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گرانقدر که به ندای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) لبیک گفته و با نیتی خیرخواهانه همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلان کشور بوده اند، از درگاه خداوند متعال تداوم بصیرت و هوشمندی بسیجیان انقلابی و ولایتمدار در جای جای میهن اسلامیمان را مسئلت دارم . در همین خصوص سربازان این مسیر مقدس می خواهیم به یاری دولت و ارکان آن برای خدمت هرچه بیشتر به مردم عزیز ایران؛ همان صاحبان اصلی انقلاب بشتابند که همانا خداوند رحمان یاری کنندگان دین خود را دوست می دارد.