شناسهٔ خبر: 100959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان عنوان کرد : 

 توقف اجرای آسفالت گرم با کاهش دما و برودت هوای آذربایجان غربی

ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از توقف اجرای آسفالت گرم در شرایط آب و هوایی سرد و برودت دما بدلیل جلوگیری از اتلاف سرمایه های ملی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی ضمن تاکید بر اجرای دقیق و اصولی پروژه های بهسازی و روکش آسفالت محور های روستایی سطح استان اظهار داشت : به دلیل مشکلات تامین قیر و عدم اختصاص آن در زمان مناسب برای اجرای برخی پروژه ها و از سویی دیگر با آغاز فصل بارش و وقوع سرما اجرای عملیات آسفالت با تاخیر انجام گرفته و در برخی موارد به دلیل تداوم سرما امکان پذیر نخواهد بود.

 وی افزود : طبق اصول فنی و مهندسی اجرای آسفالت در یک منطقه تابع شرایط و مقررات خاصی مانند دمای زمین ، دمای محیط و دمای آسفالت است که عدم رعایت این شرایط اجرای آسفالت را بی ثمر کرده و باعث تخریب سریع آسفالت خواهد شد.

 شکری اذعان داشت: قیر مورد نیاز محورهای روستایی که بر اثر شروع فصل سرد و عدم وجود شرایط فنی آسفالت نشده اند ذخیره شده و به محض ایجاد شرایط لازم و در اسرع وقت جهت اجرای آسفالت تخصیص داده خواهد شد و اهالی مناطق این روستاها از این حیث نگرانی نداشته باشند.