شناسهٔ خبر: 101012 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به مناسبت آغاز هفته بسیج

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، این هفته را به پیشگامان عرصه جهاد و ایثار تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان ملی زمین و مسکن، متن پیام احمد اصغری‌مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

پنجم آذرماه که به روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده یادآور این نکته است که بسیج، از زمان تشکیل آن، از متن مردم آغاز شد، مردمی که در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و نیز در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

تشکیل بسیج مستضعفین، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب ما است که امروز پس از گذشت چهاردهه از حیات پر برکت انقلاب، ثمرات حماسه آفرینی ها ، فداکاری ها این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمامی عرصه ها مشهود است. 

بسیج یادآور نام بلند و پرآوازه عزیزانی است که زیباترین و ماندگارترین تابلوهای ایثار، مقاومت، تواضع توأم با شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی را در هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیدند و نام خود را به نیکی در دفتر عشق و ایثار، جاودانه نمودند.

گرامیداشت این روز فرصت مناسبی برای زنده نگه داشتن تفکر ایثار، فداکاری و خدمت باورمندانه و خالصانه است که امروز  جامعه ما، بیش از هر زمان دیگری، به آن، نیازمند است. 

بنابراین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای بسیجی هشت سال دفاع مقدس، فرارسیدن این روز را به تمامی بسیجیان غیور، مخلص و ایثارگر و به ویژه بسیجیان شاغل در وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی زمین و مسکن تبریک عرض می نمایم و توفیق، سرفرازی و سربلندی این عزیزان را از خداوند متعال مسالت دارم.