شناسهٔ خبر: 101029 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد:

آغاز عملیات اجرای ایمن سازی و نصب نیوجرسی راه‌های شرق استان مازندران

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان بهشهر، نکا و گلوگاه از اجرای عمليات نصب نیوجرسی بلوک مفصلی (جداکننده) محور نکا- نیروگاه و محور بهشهر– زاغمرز توسط اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، مسیح ناصحی رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: شهرستان های بهشهر نکا وگلوگاه  بدلیل موقعیت و شرایط جاذبه های گردشگری و منابع طبیعی و قطب کشاورزی و از شهرستان های پرترافیک و پرتردد محسوب می گردد و نقش مهم مسیر دسترسی به بندر امیر اباد جهت ترانزیت کالا در تکمیل کریدور شمال – جنوب داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شرق مازندران ضمن اشاره در سنوات گذشته در فاز اول و دوم عملیات نصب نیوجرسی به طول ۱۵ کیلومتر به اتمام یافت و در جهت تکمیل ایمن سازی عملیات نصب نیوجرسی به طول ۲ کیلومتر در محور نکا – نیروگاه شهرستان نکا و محور بهشهر – زاغمرز به طول ۴/۵ کیلومتر بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شرق مازندران یادآور شد: عملیات نصب نیوجرسی بلوک مفصلی با اعتبار بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال جهت ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات جاده ها هم اکنون توسط پیمانکار اجرایی پروژه  در محور های فوق در حال اجراست.