شناسهٔ خبر: 101040 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های عمرانی، جاده‌ای و سکونتگاه‌های غیر رسمی کهگیلویه و بویراحمد

بازدید معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان سازمان راهداری، سازمان بازآفرینی شهری و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پروژه‌های عمرانی، جاده‌ای و سکونتگاه‌های غیررسمی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  سید فرزاد نجات نیا سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت راه و شهرسازی و هیات همراه برای ارزیابی و پیگیری موضوعات و مشکلات مرتبط با حوزه های مسکن و حمل و نقل در کهگیلویه و بویراحمد به این استان سفر کرد.

نجات نیا در ابتدای این سفر با حضور در اداره کل راه و شهرسازی استان با فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیر کل دفتر شهری استانداری و مدیر کل راه و شهرسازی و معاونین و سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دیدار کرد. نجات‌نیا در این دیدار، اهداف سفر را تبیین کرد و به برنامه ریزی و تقسیم کار برای استفاده هرچه بهتر از  سفر پرداخت.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه از روند اجرایی تقاطع غیر همسطح مهریان بازدید و بر روند اجرا و رفع مشکلات پیش روی این پروژه تاکید کرد.

بازدید ازمحور یاسوج- سی‌سخت بازدید، بازدید از محل احداث تونل‌های این مسیر، همچنین بازدید میدانی از شهر زلزله زده سی سخت  و روند بازسازی بخشی از برنامه‌های این سفر بود. همچنین فعالیت های حوزه بازآفرینی نیز طی این سفر مورد بازدید قرار گرفت.

مقرر است تا در ادامه سفر از محور پاتاوه- دهدشت، محور سقاوه- مارگون،بافت تاریخی «میراث فرهنگی»، بازار روز و مسکن مهر دهدشت، تقاطع غیر هم سطح سوق در محور دهدشت-پاتاوه، ورودی های دهدشت و چرام تونل دیل و بافت فرسوده و اقدام ملی گچساران بازدید شود.