شناسهٔ خبر: 101171 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور مطرح شد؛

تایید و تصویب الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم

حسن صبوری در جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری کشور موضوع الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مطرح و پس از بحث و بررسی تایید و تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، حسن صبوری اظهار داشت: در سال گذشته و در راستای تامین زمین برای احداث واحدهای مسکونی، الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مطرح و در استان تصویب شد.

وی افزود: الحاق این اراضی به شهر قم نیازمند تایید و تصویب شورایعالی شهرسازی و معماری کشور است که امروز هشتم آذرماه جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی به عنوان رییس شورایعالی شهرسازی و معماری کشور و سایر اعضا و استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر قم برگزار شد و پس از بررسی موضوع و تبادل نظر، الحاق اراضی ۵۶۰ هکتاری مجاور پردیسان به شهر قم مورد موافقت شورایعالی شهرسازی و معماری کشور قرار گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: با تصویب این اراضی و تامین زمین، به زودی سامانه ثبت نام طرح جهش تولید مسکن برای استان قم فعال خواهد شد.

وی در پایان اعلام کرد: به زودی عملیات آماده سازی این اراضی آغاز و از تمام ظرفیت های استان برای تسریع در این امر استفاده خواهد شد.