شناسهٔ خبر: 101202 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سازمان هواپیمایی کشوری:

مسافران بليت هواپيما را از مراکز معتبر خريداری کنند/ ليست مراکز فروش بر روی سايت سازمان هواپيمايی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: مسافران بليت هواپيما را از مراکز معتبر خريداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری ضمن تاكید بر تعهد تمامی شركت ها به كاهش نرخ های اعلام شده، عنوان كرد: از اول آذرماه متوسط نرخ های ارائه شده توسط شركت های هواپیمایی پائین تر از درصد كاهشی نرخ های جدید بوده است و این موضوع با ملاحظه مراكز فروش از جمله دفاتر خدمات و مراكز فروش الكترونیكی دارای مجوز قابل رویت و اثبات است.

همچنین لیست مراكز معتبر بر روی پورتال سازمان هواپیمایی كشوری موجود و نرخ های جدید برای مقایسه نرخ های ارائه شده توسط شركت های هواپیمایی روی سایت انجمن شركت های هواپیمایی در دسترس همه مسافران قرار دارد.

از مسافران بخش های هوایی خواسته شده است  ضمن خودداری از خرید بلیت از مراكز بدون مجوز و در صورت مشاهده هرگونه قیمت بلیت هواپیما بالاتر از سقف نرخی مندرج در نرخ نامه جدید، می توانند مراتب را به سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir اطلاع دهند.

گفتنی است به شركت های هواپیمایی توصیه شده است با نظارت بر مبادی ارائه بلیت های آن شركت هرگونه فروش خارج از چارچوب آن شركت ها توسط مراكز غیر معتبر را اطلاع دهند تا نسبت به برخورد با هرگونه تخلف احتمالی اقدام شود. اگرچه نظارت عالیه توسط سازمان هواپیمایی كشوری انجام می شود.