شناسهٔ خبر: 101235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خبرداد:

ثبت نام بیش از ۱۱۷هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان

سيدعبدالمجيد نژادصفوي.jpg مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کردند.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي (خراسان رضوي)، مدیرکل راه وشهرسازی خراسان رضوی با بیان این که تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی ثبت نام کردند، گفت: با توجه به اهمیت و تاثیر گذاری طرح نهضت ملی مسکن در خانه دار کردن اقشار هدف؛ از تمامی دستگاه های اجرایی استان خواست ضمن در اختیار گذاشتن اراضی مازاد خود به پیشبرد هرچه سریعتر این طرح کمک کنند.

عبدالمجید نژادصفوی گفت: با استقبالی که از طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان رضوی شده است؛ متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به سامانه https://saman.mrud.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.  

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده، ثبت نام افراد مجرد در این طرح برای بانوان خود سرپرست بالای ۳۵ سال و آقایان بالای ۴۵ سال مقدور است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تشکر از استاندار خراسان رضوی که با ابتکار خود در تغییر نام این طرح به "قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن" افزود: این تغییر نام انگیزه مضاعفی جهت همکاری تمامی دستگاه های اجرایی در استان ایجاد کرده است که در همین راستا اراضی مورد نیاز در اغلب شهرهای استان شناسایی و به این طرح اختصاص داده شده است.

 شایان ذکر است، سهمیه استان خراسان رضوی در طرح مسکن مهر ۱۲۱ هزار واحد بوده است که از این تعداد ۱۰۵ هزار و ۸۳۸ واحد تا به امروز تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است و با توجه به پیگیری های استان طی سه ماه اخیر مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال توسط سازمان ملی مسکن برای تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر به استان تخصیص داده شده است و امید است تعداد ۱۳ هزار واحد باقیمانده تا پایان امسال تعیین تکلیف شود.