شناسهٔ خبر: 101244 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

در نشست تخصصی مدیرعامل با معاونان راه آهن مطرح شد؛

لزوم رفع مشکلات تعمیر و نگهداری لکوموتیو

نشست در نشست تخصصی مدیرعامل راه‌آهن با معاونان این شرکت، بر لزوم آمادگی ناوگان ریلی سراسر کشور جهت خدمات رسانی مطلوب‌ در حوزه بار و مسافر در زمستان امسال تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست تخصصی سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل راه آهن با معاونان این شرکت در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

صالحی در این نشست، به لزوم آماده باش ناوگان ریلی سراسر کشور جهت خدمات رسانی مطلوب در حوزه بار و مسافر جهت زمستان امسال اشاره و بر ضرورت برنامه ریزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای عید نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازدید سر زده خود از اداره کل نیروی کشش راه‌آهن تهران، اظهار کرد: مشکلاتی که طی سال‌های گذشته بویژه در حوزه تعمیرات و نگهداری لکوموتیو و زیرساخت به وجود آمده، به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و باید در دوره جدید به سرعت برای حل این مشکلات اقدام کرد‌.

وی تصریح کرد: باید مشکلات حاد فعلی و آنچه به ما تحویل شده است کاملا شفاف شده و مورد بررسی قرار گیرد و برای حل آن‌ها برنامه ریزی و اقدام در دو سطح اضطراری و میان مدت انجام داد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در ادامه این نشست، معاونین ناوگان، فنی و زیربنایی راه آهن گزارشی از آخرین وضعیت حوزه‌های خود ارائه داده و مدیر عامل راه‌آهن نیز تذکرات لازم را بیان کرد.