شناسهٔ خبر: 101273 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی هشت ماهه سال ۱۴۰۰ صورت پذیرفت

روکش آسفالت حفاظتی ۲۷۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی

روکش - خراسان جنوبی ر-2.jpg از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۰ کیلومتر از جاده های استان جهت رفاه حال کاربران جاده ای و ارتقاء سطح خدمت پذیری، بهسازی و روکش شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، محمد فدوی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال در حوزه نگهداری راه ها، ۲۳ قرارداد با اعتباری بالغ بر ۱۶۲۵ میلیارد ریال منعقد شده است.

وی ادامه داد: از شاخص ترین این قراردادها، اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای منتهی به شهرستان فردوس و اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور قاین-خواف و اجرای آسفالت حفاظتی چیپ سیل (آسفالت سطحی) راههای فرعی  و روستایی حوزه استحفاظی استان است.

معاون راهداری ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی همچنین افزود: در راستای پیشرفت فیزیکی پروژه ها، تا کنون بیش از  ۱۳۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است که این عملکرد مربوط به اجرای۲۷۰ کیلومتر است.

فدوی در پایان خاطر نشان کرد: ضمنا به جهت مرمت جاده های سطح استان مقدار ۲۴۹۵۰۰ متر مربع توسط پیمانکاران حوزه نگهداری راه ها و ادارات شهرستان لکه گیری موضعی و هندسی انجام شده است و لکه گیری و چاله پر کنی توسط اکیپ راهداری در سطح جاده های استان بصورت مستمر در حال انجام است.