شناسهٔ خبر: 101284 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد:

امکان ثبت نام ساکنان شهرهای زیر مجموعه شهرستان ها برای مرکز شهرستان در طرح نهضت ملی مسکن

وزارت راه و شهرسازی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از امکان ثبت نام ساکنان شهرهای زیر مجموعه شهرستان ها برای مرکز شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمد حسین پناهی فر گفت: ثبت‌نام نهضت ملی مسکن یک ماه بعد ابلاغ قانون جهش تولید توسط رییس‌جمهور از ۲۸ مهرماه آغاز شد و تا ۱۵ آذرماه ادامه دارد. 
وی افزود: در ابتدا مقرر بود تا ثبت‌نام طی یک ماه انجام شود که با موافقت وزارت راه و شهرسازی این زمان تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: به جز شهرستان اهواز ساکنین شهر های زیر مجموعه شهرستان ها نیز می توانند برای مرکز شهرستان محل سکونت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنند.
نهضت ملی مسکن یکی از سیاست‌های کلان دولت سیزدهم در حوزه مسکن است که بر اساس این سیاست، احداث ۴ میلیون واحد مسکونی در ۴ سال در برنامه دولت قرار گرفته است. متقاضیان واقعی مسکن می‌توانند با داشتن چهار شرط تاهل و سرپرست خانوار بودن، حداقل سابقه ۵ سال سکونت در شهر موردتقاضا، فاقد مالکیت خصوصی و در نهایت عدم استفاده از امکانات دولتی از اول انقلاب در حوزه مسکن، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.