شناسهٔ خبر: 101301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

جابجایی بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان

جابجایی کالا - سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۲۲۰ تن کالا با ۱۶۸ هزار و ۳۳۵ سفر باری در هشت ماهه سال جاری توسط ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل جابجا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان) تیمور باقری با بیان اینکه ۷۰ شرکت حمل ‌و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده‌اند، اظهار داشت: فرآورده های نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی عمده کالاهای حمل شده در این مدت را تشکیل می دهند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اعزام ۴ هزار و ۳۱۰ دستگاه ناوگان باری تحت پوشش این اداره کل از اواسط تیرماه به بندر چابهار اشاره کرد و اظهار داشت: این تعداد ناوگان طی ۳۵ مرحله به این بندر مهم و استراتژیک جهت حمل کالاهای اساسی مراجعه نموده اند.

وی گفت: در حال حاضر ۹ هزار و ۲۹ نفر راننده، ۶ هزار و ۷۹۱ دستگاه ناوگان باری با متوسط عمر افزون بر ۱۴ سال، ۳ پایانه بار، ۲ انجمن صنفی کارفرمایی شرکت ها و ۲ انجمن صنفی کارگری رانندگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای حوزه شمال سیستان و بلوچستان فعالیت می نمایند.

باقری با تاکید بر نظارت ویژه بر عملكرد و فعالیت شركت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت كمیسیون اضافی و سایر شكایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ و یا به صورت حضوری با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی لازم اطلاع دهند.