شناسهٔ خبر: 101319 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی هشت ماهه ۱۴۰۰ صورت گرفت؛

تمدید ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل خراسان جنوبی

مهندس اسداله جلال زاده.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تمدید ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان فعال حوزه حمل و نقل در استان از ابتدای سال ۱۴۰۰ خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان‌جنوبی)، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۷۱۲ کارت هوشمند رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل تمدید شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴.۶ درصد افزایش داشته است.
جلال زاده افزود: همچنین ۹۹ کارت هوشمند ناوگان باری و ۳۰۵ کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا از ابتدای سال در استان صادر شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به تمهیدات صورت گرفته بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر فراهم شده و رانندگان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR  نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت‌های جعلی و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای این کارت هوشمند است.
جلال زاده با اشاره به فعالیت ۹۶۰۸ راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان خاطرنشان کرد: برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را منعکس کنند.